Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: Táta alkoholik? (z pohledu syna)
#4918
Táta alkoholik? (z pohledu syna) Před 12 rok, 10 měsíce  
Dobrý den,


Jak se jmenuji, není důležíté, nejedné se o mě, ale pokud se mám nějak oslovovat, tak třeba terminátor123 a jsem student ) Můj otec je alkoholik nebo si to aspoň doopravdy vážně začínáme s maminou myslet. Je mu 48let a jeho pracovní povolání je řemeslník-zedník. Nevím jak pokračovat.... Nepil nijak pravidelně nebo extrémně, sem tam si cucnul, jindy víc, jindy míň, podle toho kdy a s kým a jestli měl vatu či ne. Když přimouřím všech deset oči, tak řeknu, že to k této práci asi patří jako blbě zažitej zvyk, ale bohužel, je to tak, oni si to tak říkaj - "Jsem nadřenej, tak si dám rum a pivo". No, abych se dostal k čemu jsem chtěl.

Půl roku byl na nemocenské (zdravotní problémy z povolání) a nepil. Jednou za dva týdny si koupil v obchodě jedno lahvový a do hospody nechodil, ale to taky bylo asi díky tomu, že neměl peníze (bohudík u nás obsluhuje peníze mamina) A nedávno se vrátil po nemoci do práce, já i mamina jsme čekali, že bude chodit nějakej den na káry, ale nechodil (asi neměl peníze, jeho příjem na chlast je z jeho víkendových nebo popracovních tzv. "fušek" ale tahle ta zmiňovaná "fuška" přišla ještě ten týden a pomale se to začalo rozjiždět).

Je to 4. den za sebou, co otec přišel dom ožralý a to celkem solidně. Jeho šef a majitel firmy (velice dobrý přítel) o tom ví, že chlastá a začíná na to svým způsobem srát, ale nevyhodí ho ("nechce" a ani "nemůže").