Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 123
Dolů
Téma: má smysl ještě pomoc nebo už to vzdát a odejít?
#53337
Re: má smysl ještě pomoc nebo už to vzdát a odejít? Před 5 rok, 3 měsíce  
Lenka napsal:
pracuje jako obchodní zástupce.

Jen drobna technicka poznamka jeste. Predpokladam ze jako obchodni zastupce musi byt v kontaktu se zakazniky = sluzebni auto a sluzebni cesty? Protoze pokud kropi tak jak popisujes tak je velika pravdepodobnost ze jezdi s alkoholem v krvi. To vzhledem k nulove toleranci v CR a vzhledem k tomu ze v pripade nehody jsou z osob s alkoholem v krvi tak nejak automaticky delani obetni beranci znamena potencionalni kolosalni pruser. Zejmena pokud jste napr. manzele nebo mate spolecny majetek!
Gennosuke
Platinum Boarder
Příspěvky: 756
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#53338
Re: má smysl ještě pomoc nebo už to vzdát a odejít? Před 5 rok, 3 měsíce