Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 123
Dolů
Téma: Matka alkoholička
#7393
Matka alkoholička Před 12 rok, 3 měsíce  
Ahoj, možná mám stejný problém jako ostatní ale stejně si nevím rady. Je mi 19, studuju v Praze vysokou.... a doma mám matku alkoholičku s mojí 14-ti letou sestrou. Naše situace je taková, že máma se s tátou nenávidí a jsou spolu v jednom bytě kvůli penězům a sestře. Jsou zadlužený a peněz moc není. Máma pracuje ale vše co vydělá propije, táta co vydělá dá za byt, dluhy a tak okolo a co zbyde koupí jídlo jen pro sebe. Sestru živí babička ale ta už na to moc peněz nemá. A ségra vyrůstala s věčně opilou mámou takže jí nenávidí. Když se spolu hádají, máma jí říká že jí na rodině nezáleží a pít prostě nepřestane. Vůbec nevím co mám dělat, chci nějak pomoct ale zároveň chci tu školu dodělat já sama se odpoutala, vzala si půjčku a vydělávám si sama na sebe. Existuje nějaká léčebna nebo tak nějak? Léky ... cokoliv?
Lucka

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#7397
Re: Matka alkoholička Před 12 rok, 3 měsíce  
Lucko, tady si najdeš odpovědi na Tvoje starosti,je tu plno příspěvků, zjistíš, co má máma za nemoc, .... léčebny, jsou, může jít na AA, k psychiatrovi...ale musí chtít máma sama, což asi nechce.A tak jí k tomu nikdo nedonutí..setře by bylo lépe u babičky, rodiče by na ní museli platit, malá by měla klid.je tu plno příspěvků,
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#7400
Re: Matka alkoholička Před 12 rok, 3 měsíce  
Dobrý den, mám podobný problém,