Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12345
Dolů
Téma: alkohol bulimie a tak
#26409
Re: alkohol bulimie a tak Před 9 rok, 1 měsíc  
Dobrý den,

nevím jestli se tu takovéto příspěvky tolerují, ale musím to zkusit. Studuji pátým rokem obor Adiktologie na 1. lékařské fakultě a píšu diplomovou práci na téma porucch příjmu poatravy a užívání alkoholu a snažím se najít příčinu a souvislosti vzniku těchto dvou poruch současně. Touto cestou bych Vás ráda poprosila o spolupráci, kdyby kdokoliv z Vás měl pocit, že má k tématu co říct.
Zaručuji Vám stoprocentní anonymitu, využití informací jen pro účel diplomové práce. Více informací, bych Vám poskytla v případě zájmu.
Budu moc ráda, když se ozvete, nejde mi jen o výsledky jako takové, ale skutečně ráda bych tomu přišla na kloub (samozřějmě v rámci možností). Setkávám se s tímto také ve svém okolí, proto je to pro mě dost důležité
Děkuji Vám a přeji Vám hodně štěstí a kuráže na Vaší cestě
Veronika Lososová
Fresh Boarder
Příspěvky: 3
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#26410
Re: alkohol bulimie a tak Před 9 rok, 1 měsíc  
Veroniko, na internetových stránkách AA jsou i přejídači, mrkni na jejich adresy, jistě ti rádi odpoví, jsou to většinou abstinující alkoholičky.
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#26413
Re: alkohol bulimie a tak Před 9 rok, 1 měsíc  
Mockrát děkuji za odpověď. Koukám na to, ale nějak si nejsem jistá. Jde o Triezvy priestor na stránkách AA?
Veronika Lososová
Fresh Boarder
Příspěvky: 3
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#26414
Re: alkohol bulimie a tak Před 9 rok, 1 měsíc