Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 123
Dolů
Téma: Příjdu o vše?
#2745
Příjdu o vše? Před 13 rok, 3 měsíce  
Dobrý den,poradí mi někdo,jak zachránit ještě co se dá?Jsem ženatý 3roky,manželka ma dceru,o níž se vlastní otec nestará a vychovávám ji já.Vždy jsem měl alkohol rád,pracuji jako čišník,teda ted chodím jen po brigádach.Vše se stalo zhruba před rokem,začal jsem víc pít i tvrdé,chodit víc do hospody,řešil jsem tak ztrátu zaměstnání,finanční krizi.Jednoho dne jsem se vrátil opilí a začal hádku,při té hadce jsem manželku uhodil.Druhy den jsem si nepamatoval nic.2krát se to opakovalo a ja dostal znovu šanci,sliboval,že nebudu pit...no kecy.Poslední vyvrcholeni přišlo v ponděli,znovu se to opakovalo,jenže ted už na to nemá sílu a chce odejít.Mě až nyní došlo,co si musela protrpět,jak jsem ji ublížil.Nechodím do hospody každý den,můžu bez něj byt.A v ty dny se nevyskytly nikdy problémy,jen to normální co je v každém vztahu.Dělá to pití.Miluju ji a nechci o ní pořijít,pokud už jsem nepřišel.Trvá to dlouho než si člověk přizná,že potřebuje pomoc.Chci se léčit,ale mám strach,že bez ní,to nezvládnu.Co mám dělat?
Blbec

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#2747
Re: Příjdu o vše? Před 13 rok, 3 měsíce  
Blbče, řekni jí přesně to, co jsi sem napsal!
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#2749
Re: Příjdu o vše? Před 13 rok, 3 měsíce  
To už jsem ji řekl,jenže já to sliboval už před tim a myslel si,že to zvládnu.Nezvládl.Vím,že si myslí,že to jsou zas jen kecy,ale ne.Tohle bych si nikdy nepřiznal a už vůbec nešel na tyhle stránky,neobjednal se k psychologovi.Hodně dlouho mě trvalo,než jsem si to uvědomil a přiznal si,že se stím musí něco dělat.Ted,když už to vím,nejvíc ji potřebuju,mám o ně přijít...
Blbec

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.