Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: Mám nějak řešit svoje pití?
#31438
Mám nějak řešit svoje pití? Před 8 rok, 5 měsíce  
Dobrý den,
je mi 21 let, jsem studentka VŠ a potřebovala bych poradit. Piji alkohol (víno) pouze o víkendech, ale už od svých 15 let. Zatím mi alkohol nerozbil žádné osobní vztahy i své školní a osobní povinnosti zvládám ,dokážu o víkendu i nepít když potřebuji dělat něco do školy.V týdnu na alkohol nemyslím,ale o víkendu se těším na malé odreagování.
Ze začátku mě alkohol lákal pouze ze zvědavosti kvůli ostatním byla to sranda,taky jsem často slýchávala od svého táty vtipné historky, co vyváděli v mládí spojené s alkoholem nepřišlo mi na tom nic špatného, toužila jsem po stejném dobrodružství,každý v mém věku vymetá zábavy a pije a taky.
Ale já jsem jsem se zřejmě vážně "potatila" většinou jednou za měsíc se opiji, tak že si nepamatuji konec, jak jsem se dostala domů prostě nic. Ještě v horším případě jsem celá omlácená a nevím jak jsem k tomu přišla, ale to je jen výjimečné.Jendou jedinkrát se mi stal vážnější úraz, opila jsem se a skončila s vyraženými zuby a sešitou bradou v nemocnici s absolutním oknem, bylo to po smrti mé babičky a já zapíjela žal. Druhý den po takovém výpadku nastávají výčitky svědomí, deprese a stud z toho co jsem dělala a co si lidi pomyslí. Dále vydržím třeba 3 víkendy pít s mírou a je vše ok, dám si jen trochu prostě moc nepiji, nebo řídím když někam jdeme. Ale stejně se mi to pořád občas děje. Nevím, zda to mám nějak řešit, když jsi jsem toho vědoma a je to jen o mé vůli..

Moc děkuji za rady
Ema
Fresh Boarder
Příspěvky: 2
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Poslední úprava: 06/10/2015 18:29 Provedl: Stopka.
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#31439