Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12345678...13
Dolů
Téma: Potřebuju pomoc?
#6497
Potřebuju pomoc? Před 12 rok, 8 měsíce  
Ahoj,
narazila jsem na tohle fórum před několika měsíci, pročítám to tady vždycky když mám kocovinu a slibuju sama sobě, že s pitím přestanu nebo to alespoň omezím. Nikdy to ale nevydržím. Dneska už jsem si ale řekla, že to takhle dál vážně nejde.
Je mi 24 let, bydlím s přítelem, studuji VŠ. Vždycky jsem docela dost pila, začala jsem asi ve 13, tak od 18 si nepamatuju na dobu, kdy bych byla schopná abstinovat víc jak 3 dny v kuse.
Většinou piju každý den, spíš doma, do hospody zajdu tak jednou týdně. Moje obyvklá dávka je láhev vína, ale nezřídka zvládnu i 2. Když jdu ven, dám si k tomu i několik panáků. Ráno je mi pak strašně zle, nejsem schopná nic dělat, jen se válím v posteli. Teď mám ve škole prázdniny a já je skoro celé trávím tak, že večer piju a přes den se poflakuju.
Dělala jsem si různý testy na závislost na alkoholu a většina příznaků na mě sedí - piju každý den, mám okna, několikrát jsem se v opilosti zranila, jednou dokonce skočila v nemocnici. Jednou se mi povedlo usnout na ulici před barákem, kde mě viděli sousedi. Bývám taky dost agresivní, pořád bych se s někým prala. Závislost si ale nechci připustit - většinou piju doma, žádné trapasy na veřejnosti nedělám, to opravdu jen tak jednou za 3 měsíce, ani po té láhvi vína se vlastně neopiju, takže si myslím, že na tom zas tak zle nejsem.