Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: alkohol nici muj vztah i zivot
#766
alkohol nici muj vztah i zivot Před 14 rok  
caute, sem na podobnych strankach poprve a vubec poprve se snazim neco takoveho resit. omlouvam se jestli udelam double post ale snad tohle neni forum kde se jen dokola opakuje pouzij search tohle uz tu bylo je mi 29 a momentalne piju cca 5x tydne. moje situace je o to horsi, ze pracuju jako barman, takze sem jak se rika primo u zdroje... asi 5let sem denne kouril marihuanu, obcas i neco tvrdsiho, alkohol jen malo, ale s tim nikdy problemy nebyli a bylo to spis pro zabavu a prestal sem s tim sam od sebe. od ty doby co ale travu nekourim, o to vic piju. v praci se hlidam, protoze musim, ale stejne si neco naleju. kdyz mam pak volno neni problem vypit 10piv + naky ty panaky, kdyz uz sem trohu vic zkratka nevim kdy prestat a kalim dokud muzu obvykle se vracim kolem 4-5 rano. posledni dobou se ale opilej absolutne prestavam ovladat. mam o dost mladsi pritelkyni 18 a kuli ni chci tohle hlavne zacit resit. zacal sem na ni bejt kdyz sem opilej dost hnusnej, nikdy bych ji teda neublizil fyzicky, ale reaguju na obycejny veci dost neobvykle, vytaci me kazda blbost a ani sam to rano, pokud si to vubec pamatuju, neumim pochopit. ale dalsi den du a stejne piju znova, obcas si i sam rano otevru nakou tu lahvinku, abych se "vyprostil". uz bez toho nedokazu ani normalne fungovat, nedokazu se bavit s lidma prirozene bez toho, abych mel neco v sobe. dost casto mivam "okna" trpim nespavosti a v kocovine mam pak dost hnusny depky. muj otec taky hodne pil, kdyz se s nim matka rozvedla a vyhodila ho z bytu, skoncil jako bezdomovec a upil se k smrti nevim jak az moc velky vliv na to ma dedicnost bratr k tomu skolny absolutne nema. poradte mi prosim co mam de