Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12345678...21
Dolů
Téma: detox Bohnice
#7446
detox Bohnice Před 12 rok, 3 měsíce  
Dobrý den,
můj manžel má již dlouhou dobu problémy s alkoholem (kvartální alkoholik) a zneužíváním benzodiazepinů a nyní je prvně na detoxu v Bohnické léčebně, kde byl umístěn nedobrovolně. Mohl by mi prosím někdo z Vás sdělit vlastní zkušenosti, ať už přímo z Bohnic, nebo z detoxu obecně? Co vše tam nemocného čeká, jak takový detox vlastně probíhá. Sice tam každý den volám ohledně informací, ale žádné detaily jsem se od lékařů nedozvěděla. Každou noc nemohu spát a myslím na to, co se mu asi honí hlavou. Vím, že se na mě asi hrozně zlobí, ale tohle bylo jediné řešení po mnoha a mnoha nevydařených pokusech domácí abstinence. Budu ráda za jakoukoliv radu či podporu a všem přeji úspěšnou léčbu.
Štěpánka
Fresh Boarder
Příspěvky: 1
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#7455
Re: detox Bohnice Před 12 rok, 3 měsíce  
Štěpánko, neboj se, je tam o něj postaráno.Zbytečně pátráš po něčem, čemu moc nerozumíš, nechápeš, doufej, že mu pomůžou, a mysli, co a jak bude!Nikdo ho nemučí, netrpí určitě.Jen ho nelituj, sama jsi na tom možná hůř než právě on!Proč?Protože jsi už na jeho nemoci závislá, najdi si Al-anon!V Praze fungují bezvadně, tam pochopíš mnoho, je to pro příbuzné alkoholiků.Jen se nenech ukecat "když jsou ty svátky", neber ho na reverz domů!!!!!!!!!
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#11634
Re: detox Bohnice Před 11 rok, 5 měsíce