Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1234
Dolů
Téma: Mé poprvé
#52597
Mé poprvé Před 5 rok, 4 měsíce  
Ahoj,

Jsem Urban (podle láhve po mé pravici )
Táhne mě na 25 a jsem student vysoké školy .

Piju denně už , už ani nevím jak dlouho. Jsou to léta. Ani si nevzpomínám na nějaký delší časový úsek kdy jsem šel spát střízliv.
Piju po večerech a sám. V tuto chvíli je to cca litr vína + třeba pivko. Do školy jezdím autem a proto si hlídám abych byl ráno před jízdou čistej, teda
abych nenadýchal. Už jsem pár alko testerů odpálil. Sebrání papírů se bojím jako čert kříže. Přes den na chlast nemám moc chuť a když náhodou se napiju jsem celý den
naprosto nepoužitelný. Vliv látky mě láka jen po večerech.


Jak je asi jasné mé pití krom peněz mě stojí taky dost problému, špatných nálad a extrémní nevyrovnanost. Chci přestat pít. Chci být samostatný čistý a produktivní.
Včera jsem si řekl že s tím seknu ale nepovedlo se to. Cca ve 2 hodiny ráno jsem si dal pivo protože sem prostě nemohl usnout. A dnes jsem si koupil zmiňovanou láhev.
Jak jsem na benzínce zjistil nervozita mě částečně přešla už v okamžiku kdy jsem láhev držel v ruce. Před tím sem byl hodně roztěkaný nervozní možná sem měl tendence se jaksi ,,třást".
Nevím jestli to po chlastu volala má hlava nebo mé tělo.

Proč vlatně piju ? Sám nevím už to beru jako ,,relax" prostě po pár locích mě vše baví víc, dokážu se líp uvolnit , líp se mě hraje na nástroje nebo mám i vetší chut si zapnout nějakou hru.
A víc si to užívám. Ovšem do nějakého bodu kdy se to zlomí a chlast je silnější. Začínám být otupělí u ničeho nevydržím a v ty chvíle chodím spát. Jo a ještě jsem vynechal to že do toho zobu lék jménem sanval.