Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 123
Dolů
Téma: Manžel v léčebně, prosím o rady a názory
#54281
Re: Manžel v léčebně, prosím o rady a názory Před 5 rok, 1 měsíc  
První dva dny v léčebně nic. Potom už každý den skupinové terapie, občas psycholog. Občas nějaké aktivity (keramika, procházka, vytirani, hrabání listí) , může chodit na půl hodiny běhat, denně jsou povolené odpoledne návštěvy a telefon na pár hodin. Probírají s nimi ve skupine, co dělat v krizových situacích. To je asi tak vše, co vim. Pre chvíli jsem požádala manžela (pokud chce), ať zažádá o partnerskou terapii. Uvidíme. Mám toho plno načteno o alkoholismu, ale jsem opravdu laik. Proto se tu na vás obracím.
Anetki
Fresh Boarder
Příspěvky: 9
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#54285
Re: Manžel v léčebně, prosím o rady a názory Před 5 rok, 1 měsíc  
Aneta Gröschlová napsal:
Mám být zticha, nic mu neříkat a vše odkývat. Prostě ho nestresovat. Jenže já neumím dělat, jako že nic.