Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 123
Dolů
Téma: prosím o pomoc
#11530
Re: prosím o pomoc Před 11 rok, 6 měsíce  
Dobrý den,
prosím Vás o pomoc,abych se dostala tam, kde před rokem. Už jsem sem psala několikrát, jsem z toho všeho špatná, vím, co bych měla dělat, ale...Včera jsem byla u lékaře-souhlasila jsem opět s antabusem, hrozně se stydím pře dětmi. Nejsem opilá, ale je to na mně poznat, Zase mě to úplně pohltilo, i když jsem si myslela , jak je vše za mnou. Rodina má se mnou svatou trpělivost, hlavně manžel, který, jak si myslím, ví, že pokud by se na mě rozzlobil a opět zavrhl, byl by to můj konec. Jinak se na to dívá má dcera, která je nekompromisní, až zlá. Myslím, že mě nenávidí. Antabus jsem měla ve čtvrtek, včera jsem pila, a to dost , dnes také, méně, a přesto jsem červená jako rak.Proč jsem znovu začala? Jak pořád někomu vysvětlovat, že nepiju, důvody, nějakou dobu to jde, al pak si připadáte méněcenní, zvlášť, když se můsíte společenských akcí zúčastňovat- a to nemyslím hospodu.
Noční můry, o nichž jsem psala, skončí to někdy? Pálení na prsou, celá noc probdělá.Vím, jistota je nepít.
Andrea39

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#11532
Re: prosím o pomoc Před 11 rok, 6 měsíce  
To Andrea39 Takhle nam to nikdy neskonci.. Musime to skoncit samy!
Musime, protoze chceme, vzdat se toho bastarda co nas nici, a vsechny co mame radi taky, a prez nas, jen nas vyuziva.
Miroslav S
Expert Boarder
Příspěvky: 90
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
Jsem dyslektik a dysgrafik, omluvte mé psaní
 
#11536
Re: prosím o pomoc Před 11 rok, 6 měsíce