Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Fórum bylo dlouho očekáváno uživately alkoholik.cz
Stránka: 123
Dolů
Téma: "Vyléčená" alkoholička a důvěra
#18039
Re: "Vyléčená" alkoholička a důvěra Před 10 rok, 1 měsíc  
Julie,věřím,že najdete v sobě sílu a dokážete znovu otevřít.Každá rána se musí nejprve otevřít,vyčistit aby se mohla dobře zahojit.Jediný nepřítel je lidský strach,skrytý za ohledy,které nejsou na místě.Stejné je to s lidskou duší nás všech.Hodně úspěchů.
Jana Mertosová

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#18780
Re: "Vyléčená" alkoholička a důvěra Před 9 rok, 11 měsíce  
Juli, jak vám to jde s babičkou?
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#22463
prosba o poskytnutí vyplnutí dotazníku Před 9 rok, 7 měsíce  
Dobrý den,jsem studentka na voš a máme za úkol udělat datazník,at už současnou či bejvalou alkoholičkou ,kdyžtak jestli nakoho takového znáte, prosím pošlete mi její mail,či nejaký kontak na ni,předem vám mockrát děkuji za vaši odpověd,prosím pište rychle -spěchá , Pavlína
Pavlína-studentka

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#22465
Re: "Vyléčená" alkoholička a důvěra Před 9 rok, 7 měsíce  
Dobrý den,chci vás poprosit,nezeptala by jste se vaší příbuzné, jesli by mě nemohla poskytnout vyplnit dotazník,jsme studentka voš a máme udělat dotazník s bajvalou či současnou alkoholičkou,moc by jste mi v tom pomohla,kdyžtak mi prosím sem napište její kontakt na ni-mail nejlépe,prosím spěchá to,děkuji mockrát !!!
Pavlína-studentka

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
Nahoru
Stránka: 123
Moderátoři: Tes
Přihlásit se k odebírání kanálu novinek fóra
Banner
Alkohol tester .cz - značkové a certifkované alkohol testery
Žena alkoholik