Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1234
Dolů
Téma: strach
#13527
strach Před 11 rok  
Pěkný den.Na tyto stránky jsem zavítal náhodou a jsem rád.Je mi 44 a docela dlouho jsem chlastal(a chlastám)po pondělním alkoholovém excesu jsem se rozhodl že dobrovolně nastoupím na léčení,mám to domluvene na pondělí,jen co mne velice trápí tak abych nedostal v práci padáka,pracuji jako řidič na záchrance...jako v práci co se týče alkoholu jsem nikdy neměl problém jen mám už toho plné zuby.Ted ještě zvládnout strach z toho co mě čeká.No nejdu do kriminálu tak snad mě tam nekousnou,stydím se ted sám za sebe za mou prohru ale zase na druhou stranu již nechci nikomu ubližovat natož manželce která mě ted drží.Děkuji Vám za pozornost aspon jsem se trošku vykecal snad neobtěžuju krásný den přeji Petr
petr1969
Fresh Boarder
Příspěvky: 12
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#13528
Re: strach Před 11 rok  
Petře, jste frajer, fandím a držím palce !
Aneta

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#13529
Re: strach Před 11 rok  
No moc si tak teda nepřipadám ale velice si vážím Vaší podpory Děkuji
petr1969
Fresh Boarder
Příspěvky: 12
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#13530
Re: strach Před 11 rok