Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12345
Dolů
Téma: Můj manžel je alkoholik a nechce si to přiznat
#15408
Re: Můj manžel je alkoholik a nechce si to přiznat Před 10 rok, 7 měsíce  
Nejsem ani odborník ani psycholog ani psychiatr, jinák mám pocit, že na jedné stráně má pravdu někdo kdo pár postů přede mnou napsal, že "pije protože ho nic jiné doma nebaví" ale zas na druhé - 6 až 10 je fakt moc. Já o sebe řeknú "opilec", piju vtedy kdy mám na to náladu nebo kdy si to můžu dovolit (áno, jen pivo, dokonce je mi jedno že je tam alkohol, prostě mi chutí a pro mě kdyby někdo výraběl pivo s 0,5% alko a chutilo stejně - blahoželal bych) ale 6 je fakt vyjimečná situace. Delší věc je, že těžko jen tak říct, že "nic jiné doma nebaví". Fakt nic? Podívat se na fotbal, přečíst knihu, zahrat onlinovku... Možná chlap prostě ztratil kontrolu nad chlastem, možná ten problem se vyskytuje někdě jindě a tych průměrných ~ 8 pív jsou prostě vedlejší skutky... Asi by to chtělo fakt zasah odbornika, ale zas manžel určitě by s tím nesouhlasil?
Opilec
Opilec != alkoholik
Fresh Boarder
Příspěvky: 10
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Pohlaví: Muž Místo: Č.T. Narozeniny: 04/11
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
Rozdíl mezi alkoholikem a opilcem je v tom, že alkoholik by chtěl přestat pit kdyby mohl - opilec by mohl přestat pit kdyby chtěl.
 
#15488
Re: Můj manžel je alkoholik a nechce si to přiznat Před 10 rok, 6 měsíce