Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: Je mi 22 a nejspíš mám problém
#862
Je mi 22 a nejspíš mám problém Před 14 rok  
Mně je 22 let, studuji vysokou, jen s podivem,že úspěšně a od svých 14 let pravidelně ''nasávám''. Jsem schopná do sebe během jednoho večera vpravit 15 piv a panáky. Skončila jsem jak na JIP, tak s rozmláceným obličejem o zábradlí, tak s rozříznutou nohou atp. To,že nění něco v pořádku, to moc dobře vím. Není to tak, že bych si lila panáky sama doma, ale min. 2x do týdne se pokaždé opiji tak, že dva dny nefunguji. To,že to te'd praktikuji jen 1x do týdne, to je jen malý úspěch. Byly dny, kdy jsem o sobě nevěděla celý týden. Prázdniny pak byly vždy ve jménu alkoholu. Několikrát mi šlo o život, stala se mi ta nejhorší faux pas, včetně pomočení se v důsledku opití se. Ráda bych svůj život zaměřila na něco jiného, ale nepodařáí se mi déle než 6 dnů nepít. Rozešla jsem se po velmi dlouhé době s přítelem a rozchod přepila, přepila jsem problémy, které mají rodiče, přepila jsem zaměstnání při škole, z několika mne za alkoholismus vyhodili a já zjisš'tuji, že si min. poslednáí dva roky nepamatuji, nevím, co se kromě školy běhěm nich dělo. Díky vypitému mozku už začínám ztrácet pojem o tom, co se dělo, když jsem byla menší. Mám sice stále skvělou pamět, ale jen jednorázovou, chvilkovou a pokud chci. Nejsem schopná se soustředit a nervové výkyvy jsou horší a horší. Jen si nejsem jistá, že bych ve 22 měla s tímto navštívit odborníka.
Jana

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#866
Re: Je mi 22 a nejspíš mám problém Před 14 rok