Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1...29303132333435...88
Dolů
Téma: Už dlouho abstinuji, mé rady pro alkoholiky
Re: Re:Už dlouho abstinuji, mé rady pro alkoholiky Před 10 rok, 2 měsíce  
Asi tak zhruba tuším o co jde, speciální pedagogika,návikové látky ,aa , pár svích studií už jsem udělal, ale nejsem studen jen amatér který se tomuoto take venuje, a to z důvodu své závislosti, a také jako mé volnočasoé aktivyty čili koníčku. myslím si že tu pozorování mužete načerpst mnoho znaloszí...
TRYFINGER

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.

Hel al eto neznamená že vás tu někdo pozoruje.. Voni chtěj jen zkušenosti aby pomohli druhým.. šichni sme tu anonimě ja ty vy oni.. já trpim diskryminací takže se nehodlám obětovat...
TRYFINGER

Úsměvy smutných mužů - Zápisky z léčebny

O knize

Když spadnete na dno, nezbývá než se odrazit směrem vzhůru. Místy úsměvné, místy drsné zápisky z protialkoholní léčebny. Příběhy čtyř pacientů, kteří se skamarádí při nelehkém úkolu - zbavit se závislosti, černého draka v sobě. Mrazí při sledování jejich předchozích životů, kdy se díky alkoholu ocitají až na pokraji smrti. To jim však při samotné léčbě nebrání zažívat humorné příběhy a situace, které plynou z nenormálního soužití třiceti mužů na uzavřeném oddělení. Podaří se jim přitom vyhrát válku s démonem alkoholu ?
ladis
Platinum Boarder
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele

tu knihu mám vedle postele přečtenou 3x
petrch

Re: Re:Opila jsem se Před 10 rok, 2 měsíce