Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1...47484950515253...88
Dolů
Téma: Už dlouho abstinuji, mé rady pro alkoholiky
Re: smutek Před 10 rok, 1 měsíc  
Asi to bude znit tvrde,ale mne moc pomohlo, kdyz v mem opileckem obdobi se ke mne deti i manzel otocili zady. Ono toti nepomahalo nic. Krik,prosby a plac deti, vyhruzky... A to bylo jeste vloni do temer cervence. Vzdycky jsem to na nejakou dobu zvladla,ale pak zase.... Pracuji jako ucitelka,pila jsem i v praci,nakonec to vedeli i v praci. Ale clovek je sobec,mysli si,ze se mu nic nestane. Zkazeny skolni vylet,jeste ze jela se mnou kolegyne. Pila jsem i v autobuse z plastove lahve. I kdyz telo volalo sos,snad ze zvyku jsem mu davala stale to, co driv. Dcera byla s manzelem v zahranici,ja si to nejak neuvedomovala. Rano mi bylo zle, ne kocovina,ale fyzicky, ze jsem si myslela, jak to prepiju a bude to ok. Ale stacily jen dve deci a ja myslela,ze budu volat zachranku. Vyvrcholilo to tim, ze jsem musela ten den odejit z prace driv, to uz bych nedala. Cestou jsem to jeste prizivila. Vubec netusim,jak jsem dorazila domu,kde byl asi i syn. Ten den se vracel manzel i dcera. Vubec jsem si to neuvedomila. Pak uz jen zablesk,ze prijeli a pak scena v loznici, kde jsme sedeli cela rodina. Syn mi rekl,ze bych mela jit do lecebny. Tenkrat uz jsem nevahala ani vterinu. To nebyl zivot. Vim,ze bych asi umrela. Pit skoro 15 let, pak uz jen tvrdy alkohol... Odvezli me do Bohnic,kterym jsem se driv tolik branila,a zase privezli,protoze jsem mela 3 promile. Ja to vubec tak necitila. Za dva dny jsem odjela znovu, tentokrat na 11 tydnu, ktere mne zachranily zivot, detem mamu, manzelovi zenu a rodicum dceru. Abstaky trvaly mesic, prvni zachvat, tres rukou, nervy v haji. Nocni poceni, ale konecne klidny spanek. Bezva zensky, sestry,terapeuti,