Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12
Dolů
Téma: Diplomová práce- rozhovor
#12957
Diplomová práce- rozhovor Před 11 rok, 2 měsíce  
Dobrý den, jsem studentkou posledního ročníku studia na vysoké škole a píšu diplomovou práce na téma "Očekávání rodin alkoholiků nastupujících léčbu". Chtěla jsem se zeptat, zda by mi někdo, kdo má takové zkušenosti, mohl poskytnout rozhovor. Nemusí se jedna o členy rodiny závislého, který je v současné době po léčbě, ale také již má léčbu za sebou. Byla bych moc ráda a vděčná, kdyby mi někdo rozhovor poskytl. Samozřejmě, že by byly veškeré informace anonymní, neuváděla bych žádná jména, nebo cokoli, co by anonymitu narušilo. A získané informace by sloužily POUZE pro mou práce. Děkuji
email: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
KristýnaB

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#12959
Re: Diplomová práce- rozhovor Před 11 rok, 2 měsíce  
Ahoj. Bojužel jediný kdo tématu alkoholismus opravdu rozumí je pouze ten, kdo alkoholismus zažívá na vlastní kůži "a dostává se z toho". Pokud se z toho nedostal tak už nerozumí zřejmě bohužel ničemu..Medicína je krásně věc, je tu spoustu odborníků kterých si vážím (Z Prahy dr. Popov,Nešpor...) dokážou opravdu pomoci..Těm byste si měla zavolat
Petr

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#12961
Re: Diplomová práce- rozhovor Před 11 rok, 2 měsíce  
Jenže lékaři mají školy jiné než my, my máme školu života, ta se neučí, ta se prožívá.Proto je potřeba pomáhat i studentům, kteří mají zájem o naši nemoc.
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#12962
Re: Diplomová práce- rozhovor Před 11 rok, 2 měsíce