Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: Současní/ bývalí partneři alkoholika
#16866
Současní/ bývalí partneři alkoholika Před 10 rok, 3 měsíce  
Dobrý den,

jmenuji se Tereza Beráková. Jsem studentkou třetího ročníku psychologie a hledám vhodné respondenty pro spolupráci na mém výzkumu k bakalářské práci.
Jedná se o vyplnění dotazníku vykládání událostí ve svém životě(který nesouvisí se závislostí u Vašeho partnera) a dále krátký rozhovor na téma: kde partner (tedy případně vy) spatřujete příčiny vzniku závislosti u svého partnera. V Praze nemám problém kamkoliv dojet tak, abyste s tím měli co nejméně komplikací. Celá záležitost zabere maximálně 20 minut. Ráda se každému individuálně přizpůsobím. Pokud by byl problém s osobním setkáním (bydliště mimo Prahu, osobní problém) , šlo by komunikovat prostřednictvím mailu.
Sama mám zkušenost s alkoholismem v rodině a začala jsem navštěvovat v neděli skupinu Al-anon. I tak bych ale potřebovala rozšířit tuto informaci mezi co nejvíce lidí. Respondentů je stále málo a čas mě trochu tlačí.
Budu velmi ráda za každou pomoc. Vše je samozřejmě pplně anonymní.
Respondenty by tedy měly být současní/ bývalí partneři osoby závislé na alkoholu (která se léčila/léčí/jde na léčbu- AA, lůžkové oddělení, skupiny, ambulantní léčba, psychoterapie, atd.)

Moc Vás všechny prosím pokud jen zvažujete spolupráci nebo jste ochotni účastnit se. Ozvěte se na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Budu Vám velmi zavázána.
Hezký den,
Tereza.
Tereza Beráková

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
Nahoru
Stránka: 1
Moderátoři: Tes
Přihlásit se k odebírání kanálu novinek fóra
Banner
Alkohol tester .cz - značkové a certifkované alkohol testery
Žena alkoholik