Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: Matka alkoholička
#5019
Matka alkoholička Před 12 rok, 11 měsíce  
Dobrý den, chtěla bych poprosit o nějakou radu.. Žiju sama s matkou (studuji, je mi 21 let), která je alkoholička. Nic si nepřizná, alkohol si schovává, když je opilá strašně lže a dělá velké problémy. Okamžitě na ní poznám ikdyž si dá jen kapku, ale ona mi pořád dokola bude tvrdit, že nic neměla ikdyž ji nachytám někde tajně popíjet. Když je opilá, tak všem říká, že ji něco bolí nebo tak podobně, aby nepřišli na to, že je mimo.. Opravdu nevím co dělat. Zkoušela jsem s ní o tom mluvit, ale žádný výsledek. Předem děkuji za jakoukoli odpověď
Martina
Fresh Boarder
Příspěvky: 2
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#5385
Re: Matka alkoholička Před 12 rok, 10 měsíce  
Ahoj Martino.
Manželka má podobný problém se svojí matkou.
Potíž je v tom, že alkoholik, který si svůj alkohol schovává a popíjí tajně je zralý na léčebnu.
Tchýně si vodku přelévala do plastové láhve od perlivé vody aby nás oklamala
Po obědě uměla ulehnout a probrala se až odpoledne a pak hurá na svou další dávku.
Nejhorší je, že tím trpěly i naše děti.
Nejlepším řešením by bylo matku donutit zajít alespoň do klubu AA.
Tam jí pomůžou a poradí.
Pokud si nenechá poradit, budeš muset pravděpodobně přitvrdit ve svých požadavcích.
Zkus ji dostat do tlaku po citové stránce.
Jestli tě ona citově mučí, buď na ni taky taková.
Pokud v ní zbyla ještě ta kouska citu, uvědomí si co ztrácí a snad si nechá poradit.
Petr 1

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
Nahoru
Stránka: 1
Moderátoři: Tes
Přihlásit se k odebírání kanálu novinek fóra
Banner
Alkohol tester .cz - značkové a certifkované alkohol testery
Žena alkoholik