Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: Bakalářská práce-anonymní dotazník
#12979
Bakalářská práce-anonymní dotazník Před 11 rok, 2 měsíce  
Dobrý den, jsem Míša a jsem studentkou vysoké školy, která nyní pracuje na bakalářce na téma Alkoholismus u žen - léčba a návrat do běžného života. Touto cestou bych vás, ženy, které si tímto procházejí nebo prošly a nyní abstinují, moc moc moc požádala o spolupráci a poprosila, zda byste byly ochotny mi anonymně vyplnit dotazník.