Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 123
Dolů
Téma: Vždy alkohol v práci jenom vadí?
#1131
Vždy alkohol v práci jenom vadí? Před 13 rok, 10 měsíce  
Mám takovou otázku.
Pracuju jako asistentka ředitele v reklamní agentuře a máme skoro každý den obchodní jednání s klienty v restaraci nebo kavárně. Většinou pijeme s klienty nějaký alkohol. Já si dávám většinou víno. Při jednání si dám 1 - 2 skleničky občas i 3. Pokud máme dvě jednání tak jsem odpoledne docela připitá. Šéf (který je abstinent) říká, že mu to nevadí, že jej hlavně zajímá jak pracuju.
Pro firmu pracuju už 10 let práci mám ráda a baví mě. Dokážu pracovat i když mám upito. Udělám zápis z jednání, vyřídím maily, pošlu objednávky atd.
Víno mám ráda, platit jej nemusím a docela mi to tak vyhovuje.
Všude akorát čtu, že se práce a alkohol neslučuje - tak jak to tedy vlastně je?
Byla jsem třeba pracovně ve Francii a tam se podává víno už k snídani a člověk pak stráví celý den v příjemném oparu.
Otázka zní: Jsem jediná výjimka, nebo je také mezi vámi někdo kdo má v práci takovou volnost co se týká pití a jak vám to vyhovuje.

Děkuji za odpovědi. Anika.
Anika

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#1138
Re: Vždy alkohol v práci jenom vadí? Před 13 rok, 10 měsíce  
Ahoj,myslím, že je lepší, když se to pití nestane pravidlem a každonenním chlebem...3 skleničky už se mě zdají dost...lepší je to prokládat i nealkem...a některý den být třeba jen o džusu
Polly
Junior Boarder
Příspěvky: 20
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Pohlaví: Žena Narozeniny: 02/05
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#1141
Re: Vždy alkohol v práci jenom vadí? Před 13 rok, 10 měsíce