Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: Alkoholismus nebo jenom paranoia?
#3153
Alkoholismus nebo jenom paranoia? Před 13 rok, 1 měsíc  
Ahoj, zdravím vás všechny, co jste tady. Dneska jsem si dal tu práci a začal jsem hodně hledat o alkoholismu, protože si nejsem až tak jistý, co to vlastně dělám.

Je mi 22 let a jsem student, piju od 14 let, v tomto věku mě poprvé přivezli policajti domů, protože jsme pili víno s kámošema venku. Ale poslední dobou se mi zdá, že piju extrémně hodně.

Na rovinu, je to anonymně, zjistil jsem, že jsem gay a nedokážu se s tím smířit a piju a piju. Mám alkohol rád, nemám se rád za střízliva, jsem nikdo, nejsem zajímavý, ale když se napiju, dokážu komunikovat s lidma, který ani neznám, prostě jsem někdo jiný, koho mají lidi rádi, protože dokáže udělat srandu, kterou za střízliva prostě neumím.

Pořád si říkám, že ve 22 letech přece nemůžu být alkoholik, že je na to třeba delší historie člověka. Ale na druhou stranu začínám sledovat ty moje stavy, že jsem nesvůj, když dlouho nepiju, klepou se mi ruce a těším se na to, až budu zase mimo.

Myslíte si, že je to možné? Nebo že jenom přeháním a maluju čerta na zeď?
Martin

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#3156
Re: Alkoholismus nebo jenom paranoia? Před 13 rok, 1 měsíc  
Marťo, jsi gay, no a?Co jako?Jsi člověk, a Tvá orientace je jen jiná než u mě, třeba.Co je na tom?A určitě se tím netrap. horší je ten chlast, na to vem jed, že alkoholikem můžeš být i ve svém mládí, znám pár 20 letých alkoholiků!Bohužel.Nevadí, dostaneš se z toho, jen začni myslet a zachraň se!Neboj!Zvládneš to!!!!!!!!
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#3164
Re: Alkoholismus nebo jenom paranoia? Před 13 rok, 1 měsíc