Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: Bratr alkoholik
#11747
Bratr alkoholik Před 11 rok, 4 měsíce  
Dobrý den
Studuji, bydlím s rodiči a mým starším bratrem, který je bohužel alkoholik. Chodí téměř každý den opilý, je agresivní, ale ke svým povinnostem je flegmatický. Není schopen nic udělat. Už se i stalo, že doma vzal peníze. S penězi nedokáže vyjít. Chodí do práce, dává peníze rodičům na jídlo a tak...
Rodiče to trápí, ale přijde mi, že s tím nic nedělají. Táta říká, že teď už ho nenapraví. Přijde mi, že si neví rady.
Vím, že by to měli v první řadě řešit oni, ale kupodivu....
Nechci jen čekat na den, ve který budu schopen se postavit na vlastní nohy a odejít z domu.
Chtěl bych jim všem pomoci. Nechci se dívat jak je utrápí.
Jak mám rodičům naznačit že je třeba opravdu něco dělat? A co by bylo nejlepší udělat?
Co můžu udělat já, jako mladší bratr?
Děkuji
Tom

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#11750
Re: Bratr alkoholik Před 11 rok, 4 měsíce  
Tome, dělat nemůžeš skoro nic.Je smutné, že jen Ty vidíš to zlo, průšvih.Nikdo z rodiny si to nepřipouští.Oni neví!Nabídni jim toto forum, ať čtou, něco z něho jim řekni, že máš o všechny strach...asi Ti věřit nebudou, oni!!!nemají s alkoholem, s alkoholikem problém!!!!!Jsi hodný, syn i brácha.Nejmladší a nejchytřejší.
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#11780
Re: Bratr alkoholik Před 11 rok, 4 měsíce  
Vidím,že jsi rozumný.Bohužel nepíšeš,kolik je tobě a bratrovi let..ale neva.
Existuje jednoduchý způsob zjistit jak na tom bratr je.

At pro zkoušku několik dní nepije (podle mě budou stačit dva) a mezitím si všímá všech svých pocitů a stavů nebo si jich všímej ty.