Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12
Dolů
Téma: Maminka začala pít
#14832
Maminka začala pít Před 10 rok, 8 měsíce  
Dobrý den, moje maminka začala pít a dost mě to trápí. Poprvé měla problém s alkoholem před deseti lety, když se s ní rozešel tehdejší přítel. Od té doby jsem občas našla lahev v bytě, ale byla jsem dítě a malý pán. Má spoustu problémů, ale mám pocit, že na život kapitulovala. Pracuje, přátele ani partnera nemá, žije z ruky do úst, já studuju jen díky sirotčímu důchodu. Chápala jsem, že si chce občas "vyvětrat hlavu", jenomže poslední dobou pije dost pravidelně. A co je horší - začala to přede mnou skrývat, takže si uvědomuje, že je něco špatně, ale je hrozně prudká, vznětlivá, hádavá a přecitlivělá, vlastně i dost nevyrovnaná a já nechci zničit sebe sama, nicméně jí nemohu nic říct, protože i sebemenší náznak by skončil fiaskem pro více stran. Navíc od ní nemohu pryč, protože nikoho jiného nemá. Vím, že má výpověď zní jako hromada negativních výroků, ale jsem opravdu zoufalá. Každý večer si teď "potají" nosí do pokoje lahev vína (litr a půl) a ráno je pryč. Když si dala občas pivo nebo si lahev vína koupila občas, tak jsem to se skřípotem zubů přežila. Ale tohle mě vyloženě děsí! Navíc začíná být hádavá (asi se blíží její "pravidelné" období. Mám dost stresu ve škole, sama na tom nejsem psychicky nejlíp a deptá mě řešit tohle... Nevím co s ní. Přemýšlela jsem, že až odjedu do školy, tak jí vytisknu některé články z tohohle portálu, vyznačím věci, co se jí týkají a nechám je na stole. Ale bojím se, co mě bude čekat, až se vrátím. Jednou jsem narážku na alkoholismus nadnesla jen mezi řečí jakoby vtipem a vrhla se na mě jako nepříčetná - i když byla střízlivá, mlátila mě hlava nehlava, křičela na mě urážky a já, dle zvyku z dětství, začala škemrat