Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 123
Dolů
Téma: maminka labilní alkoholička
#14967
maminka labilní alkoholička Před 10 rok, 8 měsíce  
Dobrý den. Je mi 20 let a jsem studentka vysoké školy. Moje máma byla vždycky lehce psychicky labilní a nesebevědomá, nicméně všechno jsme zvládali v pořádku. V mých asi 8 - 10 letech jsem poprvé začala vnímat, že své problémy řeší alkoholem, přestože se v jejím životě nic hrozného neděje. Nemá finanční potíže, náš táta je normální a starající se člověk. Jediné co je v jejím životě očividně špatně je, že po dětech přestala pracovat a stala se paní v domácnosti, což jí asi úplně nevyhovuje. Později začala brát i antidepresiva a na to alkohol, někdy víno, někdy pivo, někdy i třeba slivovici. I když schováváme alkohol, vždycky si něco koupí. Už jsme s ní řešili nespočet delírií, stavů kdy ani nevstala ze země, nosila jsem ji ze sklepa do bytu aby tam nezůstala ležet. Nevím co si počít, protože za všechny ty roky nikdy sama sobě ani ostatním nepřiznala, že má s pitím problém, což mi přijde naprosto neuvěřitelné. Když jí to vyčítáme nebo o tom s ní mluvíme, začne hystericky ječet a vykládá, že přece my taky pijeme občas na oslavách s kamarády. Konstantně se chce rozvést a odejít od nás, jenomže v tomhle stavu nemůže žít nikde sama. Nemůžu jí ale přece násilím odnést k doktorovi. Probíhají u ní už těžké změny osobnosti, nenávidí mě, opakuje mi že se o ní nikdo nezajímá, přitom všichni jen chceme aby se dala do pořádku. Není to už jen problém, je to reálná psychická nemoc, podle mě. Jak jí přimět s tím něco dělat nebo si přiznat problém? Můj táta je z toho ztrápený, ale přijde mi, že nemá odvahu udělat něco opravdu radikálního, ale když jí už nic jiného asi nepomůže. Samaz toho mám nervy na dranc a nevím už jak dál. Předem moc děkuji