Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: Je maminka alkoholička?
#18023
Je maminka alkoholička? Před 10 rok  
Dobrý den,

mám pocit, že maminka poslední dobou moc pije, ale nejsem si jistá, jestli je to alkoholismus. Vydrží bez pití, abstinenční příznaky nemá, neovlivňuje to její práci, ale stejně si tak 2-3krát týdně dá jednoho dva panáky rumu. Moje sestra pracuje jako barmanka, je v práci od rána do noci i tři dny v kuse, tak chápu, že za ní mamka do hospody občas zajde, aby ji viděla, ale nechápu, že si vždy musí dát panáka. Dnes jsem přijela domů z práce a zjistila, že už má v sobě asi čtvrt litru rumu. Přiznávám, že je problém i ve mně, protože s ní nedokážu mluvit normálně, když pije. Poznám to na ní hned a jsem odtažitá, nemluvím s ní a vidím, že ji to mrzí, ale nemůžu si pomoct.
Už jsem jí to řekla (za střízliva), vysvětlila jí, že s ní prostě nedokážu mluvit normálně, když se napije, ptala jsem se, proč pije, jestli ji něco trápí (máme dluhy, které se nám jakž takž daří splácet), ale řekla mi, že ji nic netrápí, že si prostě zlepšuje náladu.
Nevím, co dělat, nemám s kým si o tom promluvit. Můj problém se v porovnání s tím, co jsem tu četla, zdá bezvýznamný, ale hrozně to ovlivňuje naši rodinnou pohodu, maminka byla vždy skvělá a mrzí mě, že je teď doma napjatá atmosféra.
Děkuji za vyslechnutí a za Vaše odpovědi.
Anna

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#18025
Re: Je maminka alkoholička? Před 10 rok