Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1...28293031323334...54
Dolů
Téma: Lze přestat pít bez pomoci?
*
Re: Lze přestat pít bez pomoci? Před 11 rok, 11 měsíce  
Toho já se právě bojím, že se mě někdo bude na něco ptát. A řešit jaký to je, tak jsem se t tomu dostala, co bylo příčinou.
A čím se to stalo : na to se snažím přijít. Ale zatím nic. Rozvod, stěhování, změna práce, nuda, pro lepší náladu? Fakt nevím. Já jsem úplný začátečník. V pondělí to bude teprve týden.
Jsem fakt mejdlo proti těm, o kterých si tu čtu.
Dnes dělám velký úklid. Pro zabavení mysli.
Simona

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.

Natálie,mluvíš mi z duše.Až se mi chce říct,že je to u mě jako přes kopírák:-)Jen se mi daří nepít o něco déle.
ha13

Simono,pokud nebudeš chtít mluvit.Nikdo tě nebude nutit.V AA nemusíš nic,všechno záleží na tobě.
ha13

Ahoj Natali, to ti musim odpovedet, ze ja to mam temer podobne, co jsem prestala pit (11 mesicu cista) si uzivam alespon ze obcas si dam kvalitni sladky dezertik, jinak taky jim zdrave, cvicim atd..

Zivot je potreba osladit!

Abstinenci zdar!

Natálie napsal:
tojo, já měla pokusů:)) a pak najednou se to ve mě zlomilo, ani nevím co se to stalo...moje psycholožka mi říká, že jsem v sobě ten léčebný proces nastartovala už tím prvním pokusem a až za nějakou dobu ta neustálá snaha nese své ovoce....že už to viděla spoustukrát, jsou i lidé, kteří jdou do léčebný, poprvé, podruhé, potřetí...podesáté a až po jedenácté se to NĚCO zlomí...