Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1...19202122232425...63
Dolů
Téma: Tak, jdeme na to...
**
Re: Tak, jdeme na to... Před 3 rok, 4 měsíce  
Ahoj Sandik. Já Ti rozumím. Kolikrát jsem si nezvládla odemknout já, kolikrát jsem ležela na zemi a pak se styděla za odřeniny. Jednou jsem musela vyhledat lékaře, protože jsem se porezala o rozbitou láhev od vína. Odvezla mě sousedka. O to horší všechno tohle je, že jsem žena a máma. O depresích vím taky své. Jenže on ti nepomůže vůbec nikdo, dokud nebudeš chtít. Já abstinuji 16.den.a ty první dva týdny jsem jen plakala, potila se, nespala a toužila se z toho vymanit pomocí vína. Jen jednu skleničku... Jenže já to neumím. Přesně jak je psáno v komentáři přede mnou. Vydržela jsem. A i mě pomáhá psani sem. Strašně mi pomohla slova Meggie, že mi věří. Svého muže už jsem zklamala stokrát...ale cizí holka? Ona mi věří i když ví co se ve mě pere. No tak já to zvládnu, řekla jsem si. A ty to taky zvládneš. Já věřím zas tobě. Najdi psychiatra, AA, kohokoliv, kde se vypovidas. Postupně potkáš nové lidi. Jen si věř a chtěj to. Opravdové. Nezahod ten život či máš před sebou.
Pisinka
Junior Boarder
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.

No to znamená že nemáš "záklopku", to som nemala ani ja...kamoška vedela kedy má dosť, ja nie....a preto my kontrolovane piť nikdy nebudeme vedieť, bohužiaľ je to tak...
Chápem že máš depku a je ti smutno ale to že sa napiješ ti nepomôže a bude ti smutno ešte viac....chlast to vždy len zhorší....pozri, keď budeš pokračovať, zoberieš si šancu nájsť si inú priateĺku a budovať si s nejakou skvelou ženou vzťah a bude ti ľúto že si premárnil roky chlastom....