|
Re: Tak, jdeme na to... Před 3 rok, 11 měsíce
|
|
|
Ahoj Sandik. Já Ti rozumím. Kolikrát jsem si nezvládla odemknout já, kolikrát jsem ležela na zemi a pak se styděla za odřeniny. Jednou jsem musela vyhledat lékaře, protože jsem se porezala o rozbitou láhev od vína. Odvezla mě sousedka. O to horší všechno tohle je, že jsem žena a máma. O depresích vím taky své. Jenže on ti nepomůže vůbec nikdo, dokud nebudeš chtít. Já abstinuji 16.den.a ty první dva týdny jsem jen plakala, potila se, nespala a toužila se z toho vymanit pomocí vína. Jen jednu skleničku... Jenže já to neumím. Přesně jak je psáno v komentáři přede mnou. Vydržela jsem. A i mě pomáhá psani sem. Strašně mi pomohla slova Meggie, že mi věří. Svého muže už jsem zklamala stokrát...ale cizí holka? Ona mi věří i když ví co se ve mě pere. No tak já to zvládnu, řekla jsem si. A ty to taky zvládneš. Já věřím zas tobě. Najdi psychiatra, AA, kohokoliv, kde se vypovidas. Postupně potkáš nové lidi. Jen si věř a chtěj to. Opravdové. Nezahod ten život či máš před sebou.
|
|
Pisinka
Junior Boarder
|
|
|
|
|
|
|
No to znamená že nemáš "záklopku", to som nemala ani ja...kamoška vedela kedy má dosť, ja nie....a preto my kontrolovane piť nikdy nebudeme vedieť, bohužiaľ je to tak...
Chápem že máš depku a je ti smutno ale to že sa napiješ ti nepomôže a bude ti smutno ešte viac....chlast to vždy len zhorší....pozri, keď budeš pokračovať, zoberieš si šancu nájsť si inú priateĺku a budovať si s nejakou skvelou ženou vzťah a bude ti ľúto že si premárnil roky chlastom....
Skús začať cvičiť ale posilovať alebo niečo také, chodiť medzi ľudí kde sa nepije a ešte budeš aj dobre vyzerať 
Ani nevies kedy a kde stretneš niekoho kto stojí zato
Hlavne nehladaj nasilu lásku, ona si nájde teba
Bože aká som velice sentimentálna, prepáč nejak sa mi to rozpísalo 
|
|
Meggie
Gold Boarder
|
|
|
|
|
|
|
|
Sandik,
"Chtěl bych umět dát si 4 pivka"
"Smysl by mi určitě vrátila nová známost."
To asi nejde dohromady.