Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12
Dolů
Téma: Agresivní dvojče
#7820
Agresivní dvojče Před 12 rok, 2 měsíce  
Zdravím,
upřímně se nepovažuji za alkoholika. Jsem student co si s přáteli zajde jednou dvakrát do týdne na pivo. Mám ovšem problém udržet míru. Zhruba jedenkrát za měsíc to přeženu a absolutně se přestávám ovládat, rvačky, výtržnosti, konec večera obvykle ve vlastních zvratcích. Po takové akci si téměř nic nepamatuji a co se dělo zjišťuji od přátel. Problém je, že tyto přátele pomalu ztácím, neboť jim dělám ostudu. Nejen přátele, ale snad všechny vztahy skončily po takovýchto trapasech. Když pak další den zjišťuji, co se dělo, přijde mi to jako vyprávění o kamarádovi, neboť nemám vůbec potuchy co se dělo, začali jsme tomu říkat "zlé dvojče". Samozřejmně, že se stydím, ale vzhledem k předcházejícímu oknu si plně neuvědomuji, že jsem to provedl já.
Nemáte někdo podobné zkušenosti? Dá se časem nějak "najít" míra nebo je třeba úplně abstinovat?
Díky za odpověď
David Kerndl
Fresh Boarder
Příspěvky: 6
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#7821
Re: Agresivní dvojče Před 12 rok, 2 měsíce  
Davide, neříkej, že jsi to pití s mírou už nezkoušel, jestliže jsi alkoholik, nedokážeš to, tušíš to.Sekni s tím, budeš se divit, jak se Ti bude dobře žít bez alkoholu.Neuvěřitelné, ale jde to, a dobře!
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#7822
Re: Agresivní dvojče Před 12 rok, 2 měsíce