Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12
Dolů
Téma: Otec
#1992
Re: Otec Před 13 rok, 7 měsíce  
U Pavla je problém, že není plnoletý!Těžko může odejít na podnájem, platit......co mamka, babička, ostatní Pavle.Koleje ve škole nemáte?
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#2005
Re: Otec Před 13 rok, 7 měsíce  
je mi 20 a jsem studentka, muj otec pije posledních 5 let každy den a navic si občas zahraje na automatech. Mam o 2 roky mladšího brachu, ktery taky studuje, kvuli tatovi sme v dluzich navic moje mamka ma rakovinu a tatovo chovani ji zabiji. Nevim co s tim on si nechce přiznat že je nemocnej a mamka ho nedokaže opustit, protože ma strach že skonči na ulici, ale ja už takhle dal nemužu, prosim o radu
Romana

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#2006
Re: Otec Před 13 rok, 7 měsíce  
Dobrý pozdní večer Romano,
vůbec nevím, z jakého konce mám začít.
Píšete, že tatínek pije a hraje automaty. Děsná kombinace, tedy děsná, co se týče ekonomických, existenčních, vztahových a zdravotních problémů. Na jednu rodinu ažaž.
Také píšete, že maminka se bojí otce opustit, protože má strach, že skončíte na ulici. Můj názor je ten, že pokud ty automaty hrát nepřestane, na té ulici skončíte možná pravděpodobněji, než kdyby se Vaši rodiče rozešli a na té ulici by skončil jen Váš otec a vy tři jste ho v průběhu jeho života tak nějak sem tam zachraňovali..Moje osobní zkušenost s automaty je nulová, ale moje osobní zkušenost s lidmi, kteří byli závislí na automatech je víceméně taková, že se šli léčit až tehdy, kdy ještě neměli odvahu si hodit mašli a léčebnu brali spíše jako úkryt před neodbytnými věřiteli a důkaz toho, že jsou vlastně nemocní a za ty milionové dluhy a de facto ekonomickou likvidací jejich blízkých stojí jen blbá shoda náhod a okolností.