Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1234
Dolů
Téma: Máma alkoholička a časté "nemoci"
#65907
Re: Máma alkoholička a časté Před 9 měsíce, 1 týden  
Nebyl to přímo detox,že by na oddělení 29 byly jen alkoholičky. Bylo to uzavřené oddělení,kde byly i schyzofreničky,sebevražedkyně apod.,jde to vše najít na stránkách
PNDobrany. Byla jsem tam 12 dní,to je individuální.Melo by se tam mít pod 2.5 promile,ale i jedna holčina tam přišla s 5.7promile.(Byla pak se mnou na 26,ale opila se,tak ji vyhodili)
Je to takové přestupní oddělení, kde jsem byla pod lékařským dozorem,moc ti toho tam nenechají,aby sis něco neudělala atd.
Popravdě to pro mě bylo lepší a bezpečnější,než jít rovnou na režimové odd.Měla jsem tam čas se na vše připravit,i mě dávali diazepamy,což je milosrdný. Jak to funguje jinde ale nevím.Mě se tam docela líbilo.
Elffia
Junior Boarder
Příspěvky: 25
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Pohlaví: Žena Místo: Plzeň Narozeniny: 03/16
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#65908
Re: Máma alkoholička a časté "nemoci" Před 9 měsíce, 1 týden  
A ta voda v břiše je dost nebezpečná. Loni na přelomu srpna a září mi vytahovali 2.5 litru.Bricho mi narostlo neskutečně rychle a bez zásahu jde o život.Na to bacha!!!
Elffia
Junior Boarder
Příspěvky: 25
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Pohlaví: Žena Místo: Plzeň Narozeniny: 03/16
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#65909
Re: Máma alkoholička a časté Před 9 měsíce, 1 týden  
Monika napsal: