Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1...3456789...12
Dolů
Téma: Rada
#27228
Re: Rada Před 9 rok  
Nějak se mně nechce věřit, že by manžel necítil alkohol.Ten je cítit dlouho po napití.Doporučila jsem ti odborníky, zatím si věříš, ale podle toho, co píšeš, nejsi na tom vůbec dobře, přeji ti vydržet.Nemáš strach o malého, když piješ?
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#27229
Re: Rada Před 9 rok  
Vydrzim o maleho strach nemam neni duvod. Nejsem ta co se opiji do nemoty. Chci se pokusit prestat sama tak me od toho neodrazujte. Mejte se tady
kamila

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#27244
Re: Rada Před 9 rok  
Kami, urcite je lepsie vyskusat to sama, ako to neskusit vobec. Takze, samozreme to vyskusaj. Dost ludi to zvladlo aj samych, len ti, co to sami nedokazali, nechu uverit, ze to ide aj tak.
Ved si daj vnutorny slub, ze ak to sama nezvladnes, tak odbornikov vyhladas potom...
Ale si velmi odhodlana a na cchlast zdravo nastvana, a to je uz zakladny predpoklad uspechu.
Kira

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#27245
Re: Rada Před 9 rok  
Jo! A nenormálí je válet se smíchy a bavit se na účet druhejch.
Ještě že t neznám.
Míla

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#27248
Re: Rada Před 9 rok  
Jane víš o mě hovno a i kdybych si ustlala v příkopě tobě do toho nic neni.tak drž už hubu a jdi se válet smíchy,když jsem chlastala taky jsem se bavila dost podivným způsobem.fakt už tady na to kašlu,tebe fakt nemám zapotřebí.
anna

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#27249
Re: Rada Před 9 rok  
Teď si vybrala mě
tak jí přeju pěknou zábavu.Čůze
Míla

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#27250
Re: Rada Před 9 rok  
ono stačí si ho nevšímat, ať si plká co chce, škoda času mu odepisovat