Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1...13141516171819...28
Dolů
Téma: nemůžu přestat
Re: nemůžu přestat Před 10 rok, 2 měsíce  
PetřeCh,
nejsem učitelka češtiny a číst umím-byl jste to Vy, kdo s tou gramatikou začal,mě by to ani nenapadlo-já jsem psala úplně o něčem jiném, tady to není ani o gramatice ani o očních problémech-ale to je evidentně nad Vaše chápání-tak si to užívejte!a už mi nepište
Helena
Helena

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.

Heleno, tak mi nepište vy...pokud vám to vadí takto veřejně, můžeme si psát emaily
Petr
petrch

PetřeCh,
mě to nevadí, to vadilo nějakému Péťovi(shoda jmen?
Helena
Helena

shoda jmen..ano.
tak já ustupuji (konec konců nemyslel jsem to zle)
petrch

PetřeCh,
vím, že to nemyslíte zle, proto na Vás pořád reaguji.Víte, já jsem sem kdysi dávno dala i moji mailovou adresu, myslím,že jsem byla s Libou jediná-měl byste taky tu odvahu?
Helena
Helena

Příspěvek byl správcem webu smazán z důvodu porušení vnitřních pravidel diskuze.
Renata

Helena napsal:
PetřeCh,
vím, že to nemyslíte zle, proto na Vás pořád reaguji.Víte, já jsem sem kdysi dávno dala i moji mailovou adresu, myslím,že jsem byla s Libou jediná-měl byste taky tu odvahu?
Helena

to asi ne ale možná časem dik
petrch

PetřeCh,
díky za upřímnost
Helena
Helena

Renato,

Měla by jsi okamžitě zajít na AA a pomodlit se tam se členy komunity a při tom si přečíst něco z jejich knihy, jinak tu záležitost s vypitou lahví vína nepřežiješ a budeš muset na doporučení nejvyššího z nevyšších členů AA znovu na 6.měsíců do Psychyatrické nemocnice. Myslím, že by ti to doporučila i paní Liba. Tuhle jsem si všimla, že na každý noví příspěvek je dle jejího názoru jen jediný lék a to ? hádej ? .. no přeci AA. Je to jako reklama na aspirin )) kolik jí za reklamu asi platí ?
Líba