Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: nechci pít
#32384
nechci pít Před 8 rok, 2 měsíce  
Ahoj,ani nevím jak začít.Jsem tu nový.Je mi 40 let a piju posledních cca 10 let.Nejdřív to začalo tím že jsem si po práci na zahradě ,kolem baráku atd. vždy večer dal zaslouženě pár piv.No v poslední době už i když zrovna nic nedělám tak si to pivo vínko nebo i tvrdej dávám taky-většinou odpoledne nebo večer.Vzhledem k tomu že pracuji jako řidič tak ráno nepiji nikdy-ale když přijdu z práce tak si něco dát chci-neopíjím se do němoty, ale tu dávku- tu potřebu mám .......Třeba v létě si grilování bez alkoholu taky neumím představit.Mám děti,rodinný domek,nemám žádné dluhy nouzi o peníze taky nemám (píšu to proto ,že kvůli tomu nepiji). Akorát s manželkou se kterou jsme se brali-dost brzo už v 21 si nerozumíme-jsme spolu asi jenom kvůli dětem-ty miluji nade vše.
Asi se k tomu přidala krize středního věku-docela závidím mladým který se vodí za ruce -asi toužím ten pocit zamilovanosti zase zažít, mít partnerku se kterou zažívat ty krásné chvilky-no nic ,nechci aby to bylo jako seznamka.......
Každopádně nevím jak přestat.V podstatě se za to dost stydím a zatím se mi to daří i dost tajit před rodiči a dalšími příbuznými a známými.
Neporadíte někdo nějakou poradnu v okrese Chrudim-nebo nějakou zkušenost jak to řešit
V nejhorším jsem si alespoň vylil srdce.............
Dík za jakoukoliv reakci.
Jaroslav
Fresh Boarder
Příspěvky: 2
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#32386
Re: nechci pít Před 8 rok, 2 měsíce