Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12345678
Dolů
Téma: Chci přestat
#53988
Chci přestat Před 5 rok  
Dobrý večer všem. Jsem naprosto nová ve veřejném mluvení o svých sračkách, ale beru to jako poslední šanci, jak se zachránit a třeba najít cestu ven.

Omlouvám se předem, pokud budu psát nějaké kraviny nebo ohrané fráze.

Jsem vysokoškolský student, (alkoholik-což je těžké přiznat, ale z oboru medicíny moc dobře vím a uvědomuji si, že jsem). Piji přerušovaně od svých 16ti (asi tak jako každý dospívající puberťák), ale v mém případě chlast nikdy nebyl o zábavě. Možná v začátcích, ale hlavně to byl únik od nefunkční rodiny a nehezkému dětství (cliché). Něco co malinko uvolnilo stres, zábrany, asi víte o čem mluvím. Samozřejmě jako dcera feťačky a alkoholika nezůstalo jen u alkoholu. Přidaly se drogy. Přeskočím rovnou do budoucnosti, kdy jsem jela na kokainu a později z finančních důvodů na perníku, kvůli tomu, abych dokázala makat noční v hotelech a přes den fungovat a starat se o mámu. Problém s drogami jsem ale vyřešila dřív, než mi začaly ničit budoucnost. Přestala jsem sama ! bylo to s pár vracečkama, ale přestala jsem ! na Drogy myslím pořád, ale ne tak, abych šla a sehnala si. Neříkám, že kdybych někam přišla a byly na stole, tak si nedám, ale jsem si na 80% jistá, že bych raději odešla. Problém je, že je to asi kvůli tomu, že mám stále alkohol. Najednou si začnete uvědomovat, že jste kromě návštěv pohotovosti pro alkoholové otravy nebyla více jak 48 hodin střízlivá a že 48 hodin jste vydržela jen kvůli tomu, že větší kocovinu jste v životě neměla (každý další týden). Ale to už musí být, aby byla kocovina. Jsem poslední 4 roky typ, který pije pravidelně (každý den) tolik, aby vydržel nepít během práce (v oboru zdravotnictví) a řízení, ale nevydrží sám ze svéh