Ahoj Před 4 měsíce
|
|
Ahoj všichni. Je mi 43 let a jsem závislý na alkoholu. Celý život jsem byl abstinent, ale už 2 roky jsem závislý na alkoholu. Asi za to může stres v práci a moje nedokonalé manželství (žena mě občas psychicky týrá) ze kterého nechci odejít kvůli dětem. Denně vypiju cca půl litru alkoholu ( rum Božkov kávový, jack Daniels honey, legendario..). O víkendu ještě víc, cca 1 litr lihovin. Chci se z toho dostat ven, chci žít kvůli svým dětem, ale nevim jak..
|
|
|
|
|
Re: Ahoj Před 3 měsíce, 4 týdnů
|
|
Ahoj,
je mi 33 let. Pít jsem začala na rodičovské dovolené. Připadala jsem si bezcílně. Nyní je to už skoro 4 roky, co pravidelně piji. Už chodím do práce - pracuji jako správce webu a sociálních sítí pro jednu firmu. Problém je, že s alkoholem si připadám mnohem sebevědoměji, jsem vtipná a komunikativní. Když abstinuji, je ze mě fúrie. Když ho nemám denně, jsem nervózní.
Vypiji podobně co ty, většinou víno, whisky nebo rum s kolou. Když kvalitní alkohol dojde jsem schopná jít i po horším levelu. Nyní si připadám uboze, protože s manželem bychom rádi měli druhé dítě, ale já nemyslím na nic jiného než, že se kvůli těhotenství budu muset vzdát alkoholu.
Zregistrovala jsem několik spouštěčů. V této době je to hlavně ze stresu z práce, ale také ze samotné závislosti. Také bych s tím chtěla přestat, ale bojím se, že se ze mě stane vystresovaná prázdná nádoba, která si neumí užívat života.
Jak tě manželka psychicky týrá? Co děláš za práci? Proč je pro tebe práce stresující?
|
|
|
|
|
Re: Ahoj Před 3 měsíce, 1 týden
|
|
Ahoj, dřív tohle fórum žilo a hodně pomáhalo. Bohužel přestat fungovat správce, který by tu čistil spam co sem chodí a majitel nejeví zájem.