Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12
Dolů
Téma: Jsem nebo nejsem alkoholik???????
#8827
Jsem nebo nejsem alkoholik??????? Před 12 rok  
Zdravim všechny co o sobě pochybují jako já. Nevím jak přesně se tu vyjádřit, no asi takhle, piju alkohol cca od 15 let, na začátku to samozřejmě byla jen zábava, ale dnes když už mi je přes 30 a zábavu bez trochy, či více alkoholu si nedokážu představit.Pracuji jako barman, tak jsem přímo u zdroje.Piju každý den v práci s hosty a občas i z volna. Nemám problem si třeba týden nedat ani malé pivo, ale pak jsem třeba dva dny v lihu. Pak následují výčitky, deprese atd. Samozřejmě si uvědomuji, že už je něco špatně, ale co s tim mám dělat??? Přestat dělat za barem, odjet někam za prací ???? Vyřešilo by se tím něco? Tak takhle se mi to honí hlavou každý den, hrůza, je to hrozně vyčerpávající. Máte někdo podobný problém, kam se obrátit. Děkuji
pavel
Fresh Boarder
Příspěvky: 2
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#8828
Re: Jsem nebo nejsem alkoholik??????? Před 12 rok  
Myslím,že to není špatný nápad odejít za prací někam jinam.Ustálit a podpořit sám asebe v nepití.Začít život trochu jinak.Možná že s návratem se budou opět budit staré stereotypy.Ale lépe si s tím poradíte.Držím pěsti pro štěstí!
Jana Mertosová

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#8829
Re: Jsem nebo nejsem alkoholik??????? Před 12 rok  
Pavle, zkus přestat pít na měsíc, i u baru!Když to zvládneš, je to dobrý.Ale tušíš sám, že to asi nebude možné, že asi problém nastává.Sice já taky točila pivo, nalévala frťany...ale to už jsem byla 7 let čistá, i tak to bylo riziko.Jestliže máš výčitky, víš proč, a zavčas skonči s pitím.
Liba

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#8830