Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1
Dolů
Téma: Pomoc, spěju k alkoholismu!
#32494
Pomoc, spěju k alkoholismu! Před 8 rok, 1 měsíc  
Zdravím,
Prosím vás o radu, jak nepít příliš při každé příležitosti a jak alkohol omezit, anebo úplně vypustit ze svého života. Věc se má tak, že je mi dvacet, studuju, pracuju a každý výkend už rok propijím s kamrády. Vždy je to tak, že v pátek se v noci pije pak v sobotu ráno jako zombie se plazím do práce, po práci jdu s přítelkyní prosedět odpoledne do hospody. Večer příjdu domů, tam je přítel mojí sestry a v noci se pije dál a neděle je to samé, jen s vyjímkou že v noci se už nepije, protože přítel je pryč. Vždycky piju s někým respektive s mými notto friends, ale teď už asi měsíc si dávám čas od času dvě tři pivka i o samotě a dokonce se nahodile scházím s notto friends i během týdne.
Už mi to vadí, nelíbí se mi vidina života s alkoholem a tak jsem dospěl k rozhodnutí že teď je vhodná doba na to přestat. Prosím poraďte jak se alkoholu úspešně vyhýbat a jak si v případě pití po druhém pivku říct dost a nenechat se ukecat na další.
Děkuji za všechny rady
Eduard
Fresh Boarder
Příspěvky: 1
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#32495
Re: Pomoc, spěju k alkoholismu! Před 8 rok, 1 měsíc  
Jsi přepitý no. Chlast ti leze i ušima. První věc- přestaň s přítelkyní prosedávat odpoledne v hospodě. Jsou i jiné, intimní, zábavnější věci, já v tvém věku

Máš to ve svých rukách. Když ti to už vadí, tak se zařiď. Změň přátele, životní styl. Vypadá, že je to hrozně těžké, ale není to pravda. Zavčasu začni, než se propiješ do závislosti. A pročti si místo popíjení v klidu všechny diskuze na tomto webu, je tady toho spousta
pert
Platinum Boarder
Příspěvky: 614
graphgraph