Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 123456
Dolů
Téma: CHci pomoci abstinujícímu alkoholikovi
#8571
Re: CHci pomoci abstinujícímu alkoholikovi Před 12 rok, 1 měsíc  
Janičko, děkuji za odpověď. Je to horší než se zdá, z pilot, letce je pouhá loutka na kolotoči, pracuje jako dělník OSVČ, jeho vzdělání VŠ je momentálně k ničemu. Má problém soustředit se sám na sebe.Letci mají plat 250.000-500.000,-měsíčně..ti špičkový, on k nima patřil...žil život, nestíhal utrácet peníze,pil, hýřil, baby,hzard...brzy vyhazov, ropzpad rodiny, nezústalo u nic..našel sílu, šel se léčit již u nás..je z Brna, na Slovesnku jen studoval. byl hezký, hodný, chytrý kluk. Co se stalo od našeho rozchodu vím,že oba jsme ještě 3 roky neměli žádný vztah...já to tenkrát ukončila..bla jsem se, že vztahy na dálku nevydrží. Tehdy se v něm něco zlomilo..a šlo to z kopce...od té doby pil...a pil celých 30 let. Dnes je po prvním léčení, je tomu jeden rok, co abstinuje a je mu prý hůř než když pil.Neb zdr. potíže,psychické..je sm. Nikoho nemá jen kočičku..když bilancoval..vzpomněl si na mojí lásku...a začal hledat. Našli jsme..pouze si píšeme..prý mu to hodně pomáhá, že na něj myslím. A já opravdu myslím. Není mi lhostejný, ba co víc...oživuji staré city...dokonce jsme zde..abych věděla, co trápí alkoholika, abstinujícího či recidivujícího..chci o té nemoci vědět vše, protože můj rozum na to nestačí. Nechápu, co se to stalo a jak..dokonce jsem si vytiskla publikaci Prim.MUDr Nešpora a i jemu naspala...chi mít co nejvíce informací, co se může stát, jak jej mám uchránit..nemohu, jakk psala Liba, ho nechat samotného..Díky,I.
ilona jirků
Fresh Boarder
Příspěvky: 6
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#8573