Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12345678
Dolů
Téma: Zachránit se-lék (Antabus-Brno)
#46828
Zachránit se-lék (Antabus-Brno) Před 6 rok, 3 měsíce  
Dobrý den,je mi pouhých 19 let. Piji aspoň 4 roky, poslední rok ale více. Mám často výpadky paměti, vyrazila jsem si zub, udělala příteli ostudu a nemálo piji více dní po sobě, od rána do večera. Je tu prosím někdo z Brna, kdo používá Antabus? Zdá se mi to, jako nejlepší cesta k cíly. Bohužel jsem studentka a nemám peníze na to, platit za jednu hodinu u psychologa tak vysoké částky. Je někde v Brně něco levnějšího? Jak to probíhá? Děkuji všem! Tuhle bitvu neprohrajeme!
Eva
Fresh Boarder
Příspěvky: 2
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#46830
Re: Zachránit se-lék (Antabus-Brno) Před 6 rok, 3 měsíce  
Eva napsal:
Je někde v Brně něco levnějšího? Jak to probíhá? Děkuji všem! Tuhle bitvu neprohrajeme!

Muzes zajit na sezeni AA. Pokud Ti jde jen o ten antabus tak je dobre si uvedomit ze to neni zadny zazracny proti-alkoholicky lek a ze bez konzultace s lekarem a predpisu se k nemu ani k zadne jine podobne fungujici medikaci nedostanes. Jiste, jsou cesty jak ho ziskat bez predpisu ale je to s rizikem (nevis co kupujes), je to drahe a muzes si tim zpusobit obrovske zdravotni potize. Pokud se nemuzes obratit s pomoci na pritele nebo rodinu a citis ze to opravdu sama nezvladnes tak se obavam ze jina cesta nez lekar neni. Navic nezijeme v USA - podle konkretni situace Ti s placenim muze pomoct zdravotni pojistovna.
Gennosuke
Platinum Boarder
Příspěvky: 756
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#46833
Re: Zachránit se-lék (Antabus-Brno) Před 6 rok, 3 měsíce  
Ahoj Evo,