Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1...9596979899100101...190
Dolů
Téma: Společně den po dni :)
*****
#54819
Re: Společně den po dni :) Před 4 rok, 12 měsíce  
Jasný, , ale předcházelo tomu fakt jasný uvědomění si, že jsem opravdu alkoholik, že fakt není normální denně takhle chlastat a hlavně, ze tentokrát fakt už chci přestat, jinak je po mně . A pak jsem si tu svoji zavislost mohla pojmenovat jako Parazita s vědomím, že utišuji jeho lačnění po droze a bojuji s ním
Agi
Gold Boarder
Příspěvky: 228
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#54820
Re: Společně den po dni :) Před 4 rok, 12 měsíce  
A ještě, začátky fakt nebyly tak vtipné... To jsem musela použít více technik zde psaných. Myslím první dva možná až tři měsíce. Hodně práce, jak píše Geno, stále jsem tu četla, nekolikrát za den četla staré diskuze, při nákupu jela jen jednou části supermarketu, dozadu mezí chlast nejela vůbec, opakovala si ty hnusné stavy, což jsem zazivala opilá a tak.. Rozmazlovala se, za odměnu, kvalitní ňamky, pití, dárečky. A ty úplné první dny jsem byla sama v baráku (plánováno) a dva dny skoro prospala, aby nebylo nutkání
Agi
Gold Boarder
Příspěvky: 228
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#54821
Re: Společně den po dni :) Před 4 rok, 12 měsíce  
Jsi holka šikovná. Já se momentálně zase nemůžu odstřihnout, přestala jsem si kupovat sračkoidní víno do petek a přešla jsem na lahvové. Není mi po něm blbě, dám sedmu, udělám mezi tím potřebné a spát. zdálo by se to být v pohodě, ale není,no. Jak mi není zle, tak mě to nenutí. Jinej level, horší, než lepší.
Karolína
Platinum Boarder
Příspěvky: 453
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele