Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 12345678...14
Dolů
Téma: Takovy chci i nadale byt???
#11756
Re: Takovy chci i nadale byt??? Před 11 rok, 6 měsíce  
taky to po sobě studuju.Ach jo,to je tak,když píšu večer,hovno na to vidím,protože mi odešla lampička a ještě mi kotě skáče po klávesnici.No chtěla jsem ti připomenout,že se nesmíš dívat na to,že by jsi před druhým,druhými ztratil svoji tvář.Ty ji nesmíš ztratit především sám kvůli sobě.toto si musíš hlídat a udržet-ostatní mi musí být ukradení.oni ví kulové o mé nemoci.Já se učím bránit především sama sebe a na víc toho opravdu nemám.To značí co je moje?Moje zůstává!Co je druhého-je jeho a já to nezměním.jednoduchý zákon,který ovšem platí!
Jana Mertosová

Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#11819
Re: Takovy chci i nadale byt??? Před 11 rok, 6 měsíce  
Ahoj!
Jano, teda ted uz to chapu..
Snad uz mas novou lampicku. Zprvu sem te podezrival ze jsi zrovna recidivovala. Hehe,