Alkoholik

Banner
Alkoholik.cz
Nacházíte se: Úvod Fórum
Zaregistrováním do fóra získáte jedinečnou identitu a nikdo nemůže psát vaším jménem nebo přezdívkou.
Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?
Stránka: 1...10111213141516...31
Dolů
Téma: Jak dál, když selžete...
*
#41534
Re: Jak dál, když selžete... Před 7 rok, 4 měsíce  
Netrap sa...alkohol je skurvená tvrda droga.Nič viac.Poraziť chlast je hrdinstvo a to nekecám.Študujem to trochu...prostĕ mozog je intoxikovaný návykom...nastávajú psychózy...čim skôr to zastavime,tym lepšie.Konečná stanica je demencia..resetovany mozog a vegetacia.Omg..toho sa bojim.Tie cravingy ma vždy dostanú.Plno ľudí sa upilo.Kto chce zomrieť? no alkohol je démon...neviem čo dodať. Držme sa!
zdenek
Platinum Boarder
Příspěvky: 627
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#41536
Re: Jak dál, když selžete... Před 7 rok, 4 měsíce  
Alheno budem ti drzat palce a mysilet na teba nech sa to konecne na dobre obrati. ak budes chciet tak mi mozes aj napisat. presne viem ako sa citis.
katarina
Platinum Boarder
Příspěvky: 560
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#41543
Re: Jak dál, když selžete... Před 7 rok, 4 měsíce  
Alhena napsal:
Já se bráním tomu, svěřit se okolí, že jsem znovu selhala a nechat si pomoct. Nechci asi ztratit totálně kontrolu. Doufám, že nebude problém dostat ten antabus. A to mi pomůže překonat tenhle relaps. A pak se uvidí, co dál. Asi nějaká skupina a tak...
Myslíš, že si to okolie časom nevšimne? Recidíva síce nie je na pochvalu, ale oveľa horšie je nezastaviť ju. Čím dlhšie bude trvať, týmu to bude ťažšie. A nakoniec získa alkohol kontrolu nad tebou. A v kombinácii s Kráskou to nie je dobrý nápad.
krtko
Platinum Boarder
Příspěvky: 2300
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Narozeniny: 11/10
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#41544